3alink jest jedną z wiodących firm tłumaczeniowych w Polsce obsługującą głownie klientów biznesowych z segmentu B2B. Wielokrotnie nagradzaną Laurem klienta oraz tytułem Firma Fair Play.
Poszukujemy kandydata na stanowisko:
Pracownik biurowy
(Asystent menedżera projektów)
Miejsce pracy: Kraków
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
– Edytowanie i formatowanie tekstów
– Skanowanie i przygotowywanie tekstów do tłumaczenia
– Pomoc menedżerowi w zakresie koordynacji projektów
– Praca w CRM (m.in. rozliczanie tłumaczy, wystawianie faktur, działania windykcyjne)
– Pozostałe prace administracyjne
Od kandydatów oczekujemy:
– Posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
– Dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office i system Windows)
– Umiejętności szybkiego pisania na komputerze
– Umiejętności formatowania tekstów w Wordzie
– Doświadczenia zawodowego w pracy biurowej oraz obsługi CRM
– Profesjonalizmu, sumienności i odpowiedzialności
W zamian zapewniamy:
– Umowę o pracę
– Pełny etat
– Bardzo dobrą atmosferę pracy
– Możliwość rozwoju oraz awansu szczególnie dla osób z dobrą znajomością angielskiego lub niemieckiego.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą prosimy o przesłanie CV
Prosimy o podanie informacji o posiadanym stopniu niepełnosprawności
Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883).