Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

KILARGO to polska firma produkcyjno handlowa, właściciel marki AUGUSTO. Nasze zakłady produkcyjne należą do najnowocześniejszych w Europie. Zbieramy doświadczenia ponad 20 lat i stale się rozwijamy, co dla Ciebie Drogi Kandydacie oznacza, że jeśli przejdziesz pomyślnie proces rekrutacji będziesz miał okazję pracować w dynamicznej firmie, która jest niekwestionowanym liderem w produkcji lodów.
Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

63/SS/L

Obowiązki
Administracyjna obsługa klientów firmy (sieci handlowe)
Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby firmy oraz klientów
Koordynacja procesu reklamacji od klienta
Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów
Aktywny udział w procesie tworzenia nowych produktów
Planowanie sprzedaży oraz analiza realizacji planów

Wymagania
Wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów
Doświadczenie w obsłudze klienta B2B
Doświadczenie w prowadzeniu projektów sprzedażowych będzie dodatkowym atutem
Bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office (szczególnie Excel)
Mile widziane doświadczenie w obsłudze systemów typu ERP (np.; SAP, Axapta)
· Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w obszarze kontaktów biznesowych
Czynne prawo jazdy kat. B
Samodyscyplina i dążenie do rezultatu
Samodzielność

Oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
Rozwój zawodowy
Współpracę z profesjonalnym i sympatycznym zespołem fachowców
Pakiet benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie na życie, bezpłatny e-learning z jęz.angielskiego.

Osoby zainteresowane ofertą, proszone są o wysłanie swojego CV.

Aplikuj

Prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.).