Starszy Referent

– Ogłoszenie nr: 40219

– Data ukazania się ogłoszenia: ……

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku

– Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

– Starszy Referent

Wymiar etatu: 1

– Liczba stanowisk pracy:: 1

Adres urzędu

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku
ul. Św.Floriana 2
62-700 Turek

Miejsce wykonywania pracy:

– Turek

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

– prowadzenie sekretariatu komendanta powiatowego PSP poprzez odbieranie telefonów, obsługę sprzętu biurowego, przyjmowanie i obsługę gości komendanta,
– prowadzenie kancelarii ogólnej oraz spraw związanych z instrukcją kancelaryjną oraz obiegiem dokumentów w tym rejestrowanie, rozdzielanie i przedkładanie dokumentów do podpisu komendanta i zastępcy komendanta,
– prowadzenie archiwum zakładowego,
– nadawanie i odbieranie przesyłek pocztowych,
– na polecenie przełożonych przygotowywanie materiałów na stronę internetową komendy oraz ich zamieszczanie,
– prowadzenie spraw w zakresie kadrowym wykonywanych na polecenie przełożonych w ramach wewnątrz wydziałowego zastępstwa, w tym prowadzenie ewidencji raportów urlopowych funkcjonariuszy i pracowników oraz prowadzenie kart urlopowych.
– realizacja innych doraźnych zadań związanych z bieżącą pracą wydziału kwatermistrzowsko- kadrowego, wykonywanych na polecenie przełożonych,
– współudział i pomoc w organizacji imprez i uroczystości organizowanych w Komendzie Powiatowej PSP w Turku,
– prowadzenie kroniki Komendy Powiatowej PSP w Turku,

– Warunki pracy
Budynek Komendy Powiatowej PSP przy ul. Św.Floriana 2 w Turku jest bez windy, stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy, faks, skaner i telefony. Pomieszczenia urzędu na I piętrze gdzie odbywa się praca oraz toalety na I piętrze nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

niezbędne

– wykształcenie: średnie

– doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego

– pozostałe wymagania niezbędne:

– umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, obsługa poczty elektronicznej),
– znajomość ustawy o służbie cywilnej i Państwowej Straży Pożarnej,
– umiejętność pracy w zespole,
– komunikatywność,
– dokładność, sumienność, pracowitość,
– umiejętność organizacji pracy i dochodzenia do wiedzy,
– Posiadanie obywatelstwa polskiego
– Korzystanie z pełni praw publicznych
– Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

– Życiorys/CV i list motywacyjny
– Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
– Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
– Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
– Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
– Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

……

Miejsce składania dokumentów:

Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Inne informacje: